Spring naar inhoud

Reparatie

Heeft u een storing van uw  cv ketel? Neemt u dan contact op met Energiewacht via 088-5553000. U kunt met hen een afspraak maken. 

 

Nee, u mag zelf geen warmtepomp plaatsen. Wij bepalen waar en wanneer er eventueel een warmtepomp geplaatst wordt en plaatsen deze zelf. Zo kunnen we de pomp goed onderhouden en de kwaliteit ervan garanderen. 

Lid van het Servicefonds
Als u lid bent van het Servicefonds, dan mag u zelf rechtstreeks contact opnemen met Van der Velden. Zij zijn 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar op telefoonnummer (026) 321 53 16.

Geen lid van het Servicefonds
Bent u geen lid van het Servicefonds, dan kunt u ook contact opnemen met Van der Velden (of een ander ontstoppingsbedrijf), maar zijn de kosten voor de ontstopping voor uzelf.

Om uw verbruik te kunnen bekijken, moet u een account aanmaken bij Ista. In deze handleiding leest u hoe u dit doet.

Check eerst of er sprake is van een netstoring
U kunt dit eenvoudig controleren bij uw buren: bij een netstoring hebben zij ook geen stroom. Belt u dan het nationale storingsnummer 0800 - 9009.

Alleen een storing in uw woning? Doe de stekkerproef
Is er alleen geen stroom meer in uw eigen woning, dan kunt u eerst een zogenaamde stekkerproef uitvoeren om te achterhalen of de stroomstoring wordt veroorzaakt door een elektrisch apparaat. U haalt hiervoor alle stekkers uit het stopcontact. Denkt u ook aan stekkers van inbouwapparatuur zoals een afzuigkap en de cv. Vervolgens zet u de knop van de aardlekschakelaar weer om en steekt u één voor één de stekkers weer in het stopcontact. Zo ziet u welk apparaat een probleem oplevert. Mocht blijken dat één van uw apparaten de stroomstoring veroorzaakt, dan zijn de kosten voor uzelf.

Ligt het niet aan uw eigen apparaten, dien dan een reparatieverzoek in via Mijn Sité.