Klacht
-
Bent u niet tevreden over de schoonmaak, het onderhoud van de tuinen of het achterpad in of rondom uw complex? Dan kunt u via Mijn Sité het formulier 'Ik heb een vraag' invullen.
-
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen bij ons. U leest hier hoe u dat kunt doen.
Regionale Geschillencommissie
Soms gebeurt het dat we er samen niet uitkomen. In dat geval kunt u zich wenden tot de onafhankelijke Regionale Geschillencommissie Oost-Gelderland.
Huurcommissie
Als u een klacht heeft over de hoogte van de huurprijs, de servicekosten of het onderhoud aan uw woning, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Huurcommissie. Bekijk hier voor welke onderwerpen u naar de Huurcommissie kunt stappen.
Kantonrechter
Als u het niet eens bent met de uitspraak van de regionale geschillencommissie of van de Huurcommissie, dan heeft u altijd nog de mogelijkheid om naar de kantonrechter te stappen.